Daisypath Anniversary tickers

Sunday 5 February 2012

syukur alhamdulillah :')

syukur alhamdulillah setelah 2 tahun lebih saya tidak ade bf ,dan hadirnya awak dlm hidup saya membuatkan saya masih bernafas dan bangkit untuk memberi peluang kepada lelaki utk hadir dlm hidup ini kembali .. setelah banyak dugaan yang menimpa hubungan ni ,tapi kami masih bersama dan sehingga ke ari ni tidak jemu jemu saya memohon kepada NYA supaya awaklah jodoh saya sehingga ke akhir hayat saya .ye ,hati aku ikhlas bersamanya ..awak dah banyak ubah saya ke arah kebaikan dan mungkin berkat doa mak yang tak putus putus memohon kepada NYA supaya saya dipertemukan dengan seseorang yang boleh membimbing saya dan menjaga saya di sini .yes ,doa mak adalah doa paling mustajab dan saya percaya benda tu .insyaallah ,kalau ada jodoh saya dengan dia kami akan bersama untuk selamanya dan apa yang paling penting adalah DOA supaya hubungan ni tak tergantung sekerat jalan .insyaallah ;')

No comments:

Post a Comment